Ugovori o održavanju

Ugovori o održavanju

CITROËN UGOVORI O USLUGAMA

Ponuda ugovora za privatne kupce

Ponuda se sastoji od ugovora o produženoj garanciji pod nazivom EssentialDrive, ugovora koji obuhvaća produženu garanciju i redovno održavanje pod nazivom RealDrive, te ugovora koji obuhvaća produženu garanciju, redovno održavanje i potrošne dijelove pod nazivom FreeDrive. Ugovore iz ove ponude zaključuju fizičke osobe, a vozilo se koristi u privatne svrhe.

EssentialDrive

Ponuda se sastoji od sljedećih parova trajanja i kilometraže:

  • EssentialDrive 36 mjeseci / 70.000 km,
  • EssentialDrive 48 mjeseci / 100.000 km,
  • EssentialDrive 60 mjeseci / 120.000 km,

Ugovor obuhvaća usluge kakve vrijede za trajanja dvogodišnje garancije proizvođača kao i usluge Citroën Assistance

Novi cjenik ugovora EssentialDrive (PDV uključen) koji smo Vam objavili 1. travnja 2010:

Tip vozila 36 mjeseci / 70.000 Km 48 mjeseci / 100.000 Km 60 mjeseci / 120.000 Km
C1 1.190 kn 1.990 kn 1.990 kn
C2
C3
Novi C3
DS3
C3 Pluriel
C3 Picasso
Nemo
1.690 kn 3.490 kn 5.490 kn
Berlingo
Xsara Picasso
C4
1.690 kn 3.490 kn 5.490 kn
Jumpy
C5
C4 Picasso
C8
2.290 kn 4.990 kn 7.890 kn
C-Crosser 2.290 kn 3.990 kn 5.990 kn
Jumper
C6
3.590 kn 8.490 kn 13.490 kn

RealDrive

Ponuda se sastoji od sljedećih parova trajanja i kilometraže:

  • RealDrive 36 mjeseci / 70.000 km,
  • RealDrive 48 mjeseci / 100.000 km,
  • RealDrive 60 mjeseci / 120.000 km,

Ugovor, uz usluge kakve vrijede za trajanja dvogodišnje garancije proizvođača i usluge Citroën Assistance, obuhvaća i postupke redovnog održavanja predviđene u Servisnoj i garancijskoj knjižici za normalne uvjete korištenja vozila. Ti postupci uključuju zamjenu dijelova, čija je zamjena izričito predviđena u Planu održavanja u Servisnoj i garancijskoj knjižici, ali ne i zamjenu ostalih potrošnih dijelova.

Ugovor se može zaključiti najkasnije tijekom 12. mjeseca odnosno 24. mjeseca nakon datuma isporuke novog vozila (ovisno o propisanom vremenskom planu održavanja) i ako vozilo nije premašilo kilometražu prvog redovnog održavanja (servisa) koja je predviđena u Servisnoj i garancijskoj knjižici.

FreeDrive

Ponuda se sastoji od sljedećih parova trajanja i kilometraže:

  • FreeDrive 36 mjeseci / 70.000 km,
  • FreeDrive 48 mjeseci / 100.000 km,
  • FreeDrive 60 mjeseci / 120.000 km,

Ugovor obuhvaća :

  • Usluge kakve vrijede za trajanja dvogodišnje garancije proizvođača,
  • Usluge Citroën Assistance,
  • Postupke redovnog održavanja, koji uključuju i zamjenu dijelova, predviđene u Planu održavanja u Servisnoj i garancijskoj knjižici za normalne uvjete korištenja vozila.
  • Stranka, tijekom postupaka redovnog održavanja, dobiva na raspolaganje zamjensko vozilo iste ili niže kategorije u granicama raspoloživosti, najviše jedan dan po zahvatu, uz vanjsko pranje njezinog vozila.
  • Zahvate potrebne za održavanje normalnog stanja vozila, uključujući popravak ili zamjenu dijelova za koje se utvrdi da su neispravni i zamjenu potrošnih dijelova, ali isključeno je sljedeće: Dolijevanje goriva i aditiva, podešavanja (npr. traga kotača, balansiranje kotača...), kvarenja ili deformacije dijelova zbog njihovog normalnog starenja, popravci izvršeni zbog nesreće, požara, krađe, pokušaja provale, lom stakla, svjetala, retrovizora, gubitak ukrasnih naplataka ili daljinskih upravljača, popravak karoserije i laka, popravak sjedala, obloga i tepiha u slučaju istrošenosti, fakultativni godišnji pregledi između dva periodička održavanja, itd, sukladno općim uvjetima ugovora Citroën FreeDrive.
  • Ugovor također obuhvaća PREMIUM ASISTENCIJU, odnosno pružanje pomoći stranci na licu mjesta ili vuču vozila do najbližeg člana mreže CITROËN u slučaju gubitka ključeva vozila (ili ključeva zaključanih u vozilu), ulijevanja pogrešnog goriva (ili ostanka bez goriva), probušene gume i kvara akumulatora. U tim slučajevima, trošak nabave novog ključa, ulivenog goriva, popravka ili zamjene gume odnosno akumulatora – snosi sama stranka.

Ugovor se može zaključiti najkasnije tijekom 12. mjeseca odnosno 24. mjeseca nakon datuma isporuke novog vozila (ovisno o propisanom vremenskom planu održavanja) i ako vozilo nije premašilo kilometražu prvog redovnog održavanja (servisa) koja je predviđena u Servisnoj i garancijskoj knjižici

Ponuda ugovora za profesionalne kupce B2B

 

Ponuda se sastoji od ugovora o produženoj garanciji pod nazivom EssentialDrive Business, ugovora koji obuhvaća produženje garancije proizvođača i redovno održavanje pod nazivom RealDrive Business, ugovora koji obuhvaća produženje garancije proizvođača, redovno održavanje i potrošne dijelove pod nazivom FreeDrive Business, te ugovoraFreeDrive Business Basekoji je zapravo pojednostavljeni ugovor FreeDrive Business, a najsličniji je bivšem ugovoruServis PRO. Ugovore iz ove ponude zaključuju pravne osobe, a vozilo se koristi u profesionalne svrhe.

Više informacija zatražite u našem salonima...